Skip to main content

Dynamic Sync Trading System V1 4 Nedlasting


Digital Combat Simulator World (DCS World) er et frittstående digitalt slagmarkspill. Vår drøm er å tilby den mest autentiske og realistiske simuleringen av militære fly, tanker og skip mulig. Den gratis nedlasting inkluderer et stort oppdragsområde i Kaukasus-regionen og Svartehavet som omfatter mye av Georgia. Det inkluderer også flyselige russiske Sukhoi Su-25T bakkeangrepfly og den berømte Nord-Amerikanske TF-51D-fighteren fra den andre verdenskrig. Nedlastingen kommer med en av de mest kraftfulle oppdragsplanleggerne som er designet, full nettverksspilling og mer enn 145 AI våpen systemer, 113 bakken kjøretøyer og tog, 16 skip og 73 AI fly gir deg mulighet til å planlegge og spille svært sofistikerte oppdrag. DCS World er massivt utvidbart gjennom flere DCS-moduler, samt brukertilpassede tillegg og mods som du kan kjøpe og laste ned fra vårt nettsted. DCS er en sann sandboksimulering som også er designet for å dekke flere tidsintervaller som andre verdenskrig, Vietnam, Golfkrig og andre. Som eksempler på produkter som går fram til ferdigstillelse for DCS, er Normandie 1944 i siste fase av utviklingen, og Persisk Gulf ligger nært bak. DCS World er fundamentalt et dypt, autentisk og realistisk simuleringsspill designet for å tilby et mer avslappet spill som passer til brukeren og hans spesielle nivå av erfaring og opplæring. Ambisjonen er å håndtere brukere fra nybegynnerpilot helt til den mest avanserte og sofistikerte operatøren av slike komplekse våpen systemer som A-10C eller Mirage 2000C. Det eneste neste trinnet er den virkelige tingen Takk for din støtte og for å tro på DCS. A-10C: Stone Shield er en historiedrevet kampanje som setter deg i cockpittet til en A-10C Warthog som en USAF-pilot som er tildelt den 445. Air Expeditionary Wing. I 2015 har Abkhasia, Sør-Ossetia og Russland kunngjort starten av Kaukasus-2015 militærøvelsen. Intelligensanalyse viser senere at øvelsene faktisk er dekning for russiske styrker som reposisjonerer seg til det abkhasiske territoriet og ytterligere eskalerende spenninger i Kaukasus-regionen. Den 445. Air Expeditionary Wing og den 6. mekaniserte brigaden har blitt distribuert til Georgia som et svar fra NATO for å motvirke Russias militære aggresjon mot sin fredelige nabo. F-5E Aggressors BFM-kampanjen setter deg i cockpittet til en F-5E Tiger II, som en ny Aggressor-pilot med den 65. Aggressor Squadron på Nellis Air Force Base. Basert på virkelige prosesser vil du fly som Red Air mot Blue Air Forces. Ved ankomst vil du fly en familiariseringsflytur rundt Nevada Test and Training Range (NTTR). Deretter møter du en serie utfordrende Basic Fighter Maneuver (BFM) oppdrag mot lignende og disliknende fly. Dine motstandere inkluderer F-4E, F-5E, F-14A, F-15C, F-16C, FA-18C, M-2000C, MiG-29G, CF-188 og MiG-21. Operation Piercing Fury (OPF) er en historiedrevet kampanje som består av deg som leder en videresendt distribuert A-10C Warthog Hawg Flight i det georgiske operasjonsområdet (AO). Du vil bli tildelt og ledet av Joint Special Operations Command som gir direkte støtte til konvensjonelle og ikke-konvensjonelle koalisjonskrefter i regionen mot ekstremistiske grupper fra Al-Doran og Special Purpose Islamic Army. Dine ferdigheter vil bli testet når du utfører On-Call Lukk Air Support (CAS), Combat Search and Rescue, assistere i Capture-or-Kill-oppdrag, og levere CAS for Air-Assault raids av Special Forces-team i hele regionen. Kampanjen legger deg direkte inn i handlingen med mange oppdrag basert på virkelige scenarier, operasjoner og taktikk. OPF gjør at du kan oppleve det unike perspektivet på å være i en kampsone basert på realistisk kommunikasjon, styrkebeskyttelse, fremdriftsbaser, bekjempelse av utposter og innsikt fra kampanjeskaperen Ranger79 en United States Air Force-kampveteran av Operation Joint Forge, Operation Southern Watch, Operation Enduring Freedom, og Operation Iraqi Freedom. Føler adrenalinrushen som gir Lukkluftstøtte i AO Museum Relic er en historiedrevet kampanje som foregår mellom de to små fiktive landene Matova og Obristen. Når krigen strekker seg inn i sitt femte år, føler begge nasjonene at de ikke er i stand til å fylle opp noen av deres tapt kjøretøy. Du vil fly som et tegn som i begynnelsen av krigen bare var en sivil. Men etter å ha sett den voldsomme situasjonen landet hans står overfor, bestemmer han seg for å engasjere seg i Matova Army Air Corp. Med sine innleveringspapirer bringer han også med seg sitt personlige fly som han hadde donert til museet for mange år siden. P-51D High Stakes-kampanjen P-51D: High Stakes-kampanjen er en single-player, historiedrevet kampanje for DCS: P-51D Mustang. Forutsetningen for kampanjen er at en sterk forretningsmann og gambler ved navn Maslov har ansatt pilot-for-leie-pilot Vasily Sinitsa med løfter om pengebeløp. Til gjengjeld må Vasily fly og mester den ærverdige Mustang over en rekke 15 oppdrag som vil teste sine ferdigheter. Maslov vil sette Vasily i fare når kampanjen utvikler seg, og Vasily må bruke alle sine ferdigheter til ikke bare å oppfylle sine tildelte oppgaver, men også å redde sitt liv og, i det lange løp, sin ære. For fullt ut å fullføre hvert oppdrag og fortsette til neste, vil Vasily måtte lande Mustang på det tildelte punktet ved avslutningen av hvert oppdrag. I tillegg, på grunn av historien, vil Vasily måtte ta vare på sin Mustang og minimere skaden for å fortsette gjennom historien. Alle Vasilys oppdrag inkluderer detaljerte orienteringer og oppdragskartgrafikk. Hvert oppdrag inkluderer også kneeboard briefing og kart sider. Er du klar til å bli med Vasily på denne episke reisenFurk er din personlige sikre lagring som henter mediefiler og lar deg straks streame dem Du kan bruke den til å streame video eller høre på musikk fra PC, smartphone, HTPC eller til og med en spillkonsoll (XBOX , PS3). Service grenser: Båndbredde grense: opptil 250 GB per måned Disklagringsgrense: ubegrenset (så lenge filer er fra offentlige kilder) Furk er ikke en fil locker og støtter ikke filharing for profitt. Logg inn eller registrer deg Logg inn eller Opprett en konto med din favoritt sosiale identitetNikon D610 anmeldelse Nikon D610 er et fullverdig DSLR-budsjett for budsjett, som er rettet mot entusiaster som oppgraderer fra mellomstore modeller eller proffene på jakt etter en rimelig sikkerhetskopiering for en høyere kropp. Kunngjør i oktober 2013, den erstatter den enårige D600, og den modellen ligger omtrent like mellom fullframkallet D800 og avlingen D7100. D610 representerer en mindre oppdatering over sin forgjenger, noe som ikke er overraskende siden Nikon tradisjonelt holder modeller av denne klassen i rekkevidden i flere år. Så 13 måneder etter D600, tilbyr den nye D610 i hovedsak bare tre oppdaterte funksjoner: forbedret automatisk hvitbalanse og en oppgradert lukkermekanisme som støtter litt raskere kontinuerlig opptak av 6fps vs 5,5fps og en ny stille kontinuerlig modus som skyter mer stille til 3fps (kanskje påvirket av stille modus på 6D). Det er ingen omtale om det tidligere D600-problemet med olje og støv som kommer på sensoren til enkelte enheter, er løst, men det faktum at D610 kommer så mye raskere enn den vanlige produktsyklusen, kan tyde på at dette kunne ha vært en mulighet til å fikse det. Jeg fikk ikke se noen oljesproblemer med enten D600 eller D610, selv om testing utført av Roger Cicala of Lens Rentals samt undersøkelser av D600-eiere tyder på at dette var et veldig reelt problem som D610 har adressert. Bortsett fra dette forblir D610 den samme som D600 før den. Som sådan idretter den en 24 megapikslers full-frame FX-format sensor, 100 søkerdekning, 3,2in skjerm, 39-punkts AF-system som fungerer ned til f8, twin SD-kortspor, 1080p-video på 24, 25 og 30p, en mikrofon inngang, hodetelefonkontakt og ukomprimert HDMI-utgang. Dessverre har Nikon ikke benyttet seg av en oppdatering for å klemme inn Wifi eller GPS for å matche sin fullverdige rival, Canon EOS 6D, i stedet fortsetter å tvinge deg til å kjøpe tilbehør, med mindre du velger GPS og Wi-Fi utstyrt D5300. Men den tidligere D600 var et flott kamera, tjente vår høyt anbefalte pris, og ved å forbedre den litt, blir D610 litt bedre. I min test har jeg testet D610 sammen med D7100, Nikons high-end forbrukermodell. D7100 deler mye likhet med D610 når det gjelder kropps styling og kontroller, men er smalller, lettere og selvsagt billigere. I stedet for D610s full-frame sensor har den en APS-C sensor med samme 24 megapikslers oppløsning, men utelater det optiske lavpassfilter for å produsere skarpere og mer detaljerte bilder. Spørsmålet er, kan D7100 passe sammen med den større sensoren i D610 for detaljer og samlet bildekvalitet Ive, selvfølgelig, sammenlignet D610 med sin full-frame-budsjett fra Canon, EOS 6D. Nikon D610 design og kontroller D610 ser ut og føles som en solid semi-pro DSLR. Det er litt mindre enn D800 og også litt lettere, nok av en forskjell for at du skal føle deg bedre om å bære den hele dagen, men ikke å hevde tvil om kvaliteten på konstruksjonen. La oss se på dimensjonene og hvordan de sammenligner med andre modeller. D610 måler 141 x 113 x 82 mm og veier 850g med batteriet og kortene montert. D800 er 146 x 123 x 81,5 og veier en kilo - litt over to pund. Så tyngre kameraet er en centimeter høyere og litt bredere, men side om side forskjellen er ikke slående. Sammenlignet med D7100 som måler 136 x 107 x 76 og veier 765 g inkludert kort og batteri, er D610 litt større og tyngre. Ikke glem det var å sammenligne full-frame D610 til en midtergående DX-kropp her, men D7100 har fortsatt den tilsvarende Magnesiumlegering topp og bakdeksel og værforsegling, slik at byggekvaliteten er lik. For posten er Canon EOS 5D Mark III 152 x 116 x 76,4 og veier 950 g, litt bredere og, som D800, litt tøffere og tyngre enn D610. I mellomtiden måler Canon EOS 6D (den største konkurrenten for D610) 145 x 111 x 71 mm og veier 755 g, så kommer den litt mindre og merkbart lettere. Hvis du etter noe mye mindre og lettere med en full-frame sensor, må du gå speilfri, med modeller som Sonys Alpha A7 som måler 127x94x48.2mm og veier 474g med batteri og kort. Selvfølgelig er mye av størrelsen vekt og følelse av disse kroppene i stor grad avhengig av linsen som er festet. D610 er bare tilgjengelig som en kropp eller med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR som et sett. Jeg snakker om dette objektivet litt mer senere anmeldelsen eller du kan lese vår dybdegående Nikon 24-85mm anmeldelse. For nå Ill begrenser mine kommentarer til å si at med 24-85mm-linsen festet, føles D610 pent balansert og en veldig behagelig passform, selv om det er en subjektiv vurdering, hvis du liker Nikon-organer, er det ingenting om D610 som vil forstyrre deg. D610 har et litt mindre grep enn D800, men beholder den lette innrykkingen på innsiden som gir et veldig sikkert grep. Med min tommel på bakre tommelstøtte og pekefinger på utløseren, passer de resterende tre fingrene til høyre hånden komfortabelt rundt grepet med plass til overs på bunnen. Øverst på grepet er en av to kommandobryter som hovedkommandopnappen på bakpanelet. Underkommandopnappen kan tilpasses, men hovedfunksjonen er blenderstyring. Bare inne i grepet, pent plassert for den andre fingeren på høyre hånd, er dybdeskarmen for forhåndsvisningsknappen og over det, i nærheten av topplaten, den store LED-AF-assistentbelysningen. På bunnen av frontpanelet på gripsiden og nås med den tredje fingeren på høyre hånd er den første av programmerbare funksjonsknappene. Flytter rundt til den andre siden av linsen, nederst er AF-modusknappen og fokusmodusvelgeren. Flytter seg utover linsefrigivelsen er knapper for automatisk bracketing og dukker opp blitsen. Så langt, så veldig D7100, og likhetene slutter ikke der. På venstre side av topppanelet er modusvelgeren med samme rekke eksponeringsmoduser som D7100 - inkludert de to brukermodusene. Lås utløserknappen i midten av modusvelgeren var et velkomment tillegg når du ble introdusert på D600 for å endre eksponeringsmodusen må du først trykke midtknappen, så det er absolutt ingen sjanse for utilsiktet modusbryter. Utløsermodusvelgeren, som befinner seg under modusvelgeren, er også låst. Ved å trykke en liten knapp på venstre bakkant av kroppen slippes det, slik at du kan endre kjøremodus. Flyttet over pentaprism-humpet på toppen som sitter den innebygde blitsen og standard hotshoe, er høyre side av topppanelet opptatt av LCD-kontrollpanelet. På forsiden av grepforlengelsen er lukkeren omringet av onoff kragen som har en tredje posisjon for å lyse kontrollpanelet. Bak det er den direkte filmopptaksknappen og knappene for eksponeringskompensasjon og målemodus. Igjen vil dette være svært kjent område til D7100 eiere, men D800 eiere vil ha noen justeringer for å gjøre det mulig å imøtekomme de ulike metodene for modusvalg på D800 modusknappen tar stilling til D610s målemodus-knapp. Bakpanelets kontrolloppsett er noe av en hybrid, kombinere elementer fra både D7100 og D800, slik at det, avhengig av hvordan du ser på det, blir kjent for eiere av begge modeller, men samtidig krever noen justeringer av måten du vanligvis gjør ting på. D610s 3,2 tommers LCD-skjerm er den samme som D800-tallet, jeg går inn i mer detalj om det senere i anmeldelsen. Til venstre for det er en vertikal 5-knapps-serie ledet av menyknappen og etterfulgt av fire ekstra knapper som har en dobbel funksjon avhengig av om du er i en skyting eller avspillingsmodus. Den første er menyknappen, den andre er en ny knapp som gir direkte tilgang til bildekontrollinnstillinger eller retusjering i avspillingsmodus. De resterende tre er hvitbalanshelterbeskyttelsen, qualityzoom inn og ISOzoom ut knappene kjent fra D7100. Bortsett fra at de ikke er så kjent som Nikon har byttet posisjonen til zoom inn og zoom ut knappene. Jeg tror at den nye zoomknappoppsettet gir mer mening og under alle omstendigheter følger D800-oppsettet, slik at det ser slik ut som det vil forbli i fremtiden. Øverst til høyre er avspillings - og sletteknappene nå standard på Nikon Pro DSLR. D610s slette og målemodus-knappen kan brukes i kombinasjon for å formatere kort som på D800 og D4, men på disse modellene er den tilsvarende posisjonerte modusknappen som oppfyller denne funksjonen. På den andre siden av søkeren er AEAF-låseknappen, D610 mangler D800s AF-On-knappen (selv om den enkelt kan programmeres - se håndteringsseksjonen nedenfor), men kontrolloppsettet på høyre side av skjermbildet etterligner D800-ene i annenhver respekt. Først er det fireveiskontrollen eller multivelgeren som Nikon kaller den, omgitt av fokusvelgeren. Under det er den nye Dual-posisjonen Live View-bryteren først sett på D800 med separate stillinger for film og fortsatt Live View. Jeg snakker mer detaljert om dette og den andre kontrollerer i håndteringsdelen ved slutten av anmeldelsen min. Nederst på høyre bakpanel er informasjonsknappen som skifter skjermen og informasjonsutgangene på den bakre LCD-skjermen. Den eneste andre bakre kontrollen jeg ikke har nevnt ennå, er hovedkommandohjulet, som ligger øverst til høyre på bakpanelet rett over den konturerte tommelfingeren. Som underkommandohjulet, det er programmerbart, men i standardkonfigurasjonen brukes det hovedsakelig for å kontrollere lukkerhastigheten. Som D800 har D610 USB, HDMI og to 3,5 mm lydkontakter, en for eksterne mikrofoner og den andre for hodetelefoner, sistnevnte en fin funksjon for videografer som EOS 6D mangler. I motsetning til USB-porten på D800 som støtter den raskeste USB 3-standarden, er D610-en fortsatt vanlig gammel USB 2, akkurat som EOS 6D. Den raskere overføringshastigheten til USB 3 er uten tvil mindre fordel på D610 med mindre filstørrelser. Og i et trekk som vil gjøre Canon-videografer sjalu, vil D610s HDMI-port, som D800, også sende et rent ukomprimert signal (8 bit, 4: 2: 2), slik at du kan koble til en større og mer detaljert skjerm, eller fange fôret med en ekstern opptaker av høyere kvalitet. I april 2013 annonserte Canon en firmware-oppdatering for EOS 5D Mark III som utrustet den med ukomprimert HDMI-utgang, men det er ingen omtale av å oppgradere EOS 6D med samme funksjonalitet. D610 bruker et Nikon EN-EL15 7 volt 1900MAh litiumionbatteri som gir tilstrekkelig effekt for 900 bilder under CIPA standardbetingelser. Ikke overraskende, det er det samme som for D800, og faktisk er batteriet og laderen felles for alle tre modellene, så oppgradere kan gjenanvende reservedeler og D800-eiere tenker på å bruke en D610 som back-up-kropp kan krysse en annen boks. De som ønsker lengre batterilevetid kan passe til det valgfrie MB-D14 batteridrevet som også tilbyr stående kontroller. Gripet fungerer med EN-EL15-standarden, men med en adapter kan det brukes et sett med AA-batterier. Resterende batterilevetid vises på kontrollpanelet eller skjermen ved hjelp av et fem-segment-ikon, eller du kan få mer detaljert batterilevetid fra oppsettmenyen. D610 inkluderer en innebygd popup-blits samt en standard hotshoe. Selv om ikke alle er en fan av popup-blits på DSLR, er det fortsatt at de kan være svært nyttige for utfyllinger, og D610s innebygde blits kan også brukes til trådløs kontroll av eksterne enheter. Avhengig av hvordan du ser på det, er inkludering av en flash en av fordelene som Nikon full-frame DSLR-kropper nyter over Canon fullframe EOS-modeller. Hver Nikon-kropp med unntak av D4 har en innebygd blits, mens ingen av de fullstendige Canon EOS-modellene gjør det. D610-blitsen har et styringsnummer på 12 meter (39 fot) ved 100 ISO og er den samme enheten som er montert på D800. Med 24 -85mm f3.5-4.5-linsen gir den en rekkevidde på rundt tre og en halv meter eller 11 fot. Blitsen støtter alle modi som du forventer, inkludert reduksjon av røde øyne, langsom synkronisering, synkronisering av bakgardin og den støtter også Nikons FP-høyhastighetssynkronisering, hvilken puls brenner blitsen slik at du kan bruke den til å fylle inn med raskere lukkerhastighet enn 1200. Langsomste synkroniseringshastighet for flash. Merk at dette er litt tregere, da 1250 synkroniseringshastigheten for D800 og D610 mangler også de dyrere modellene PC synkroniseringskontakt. Wi-Fi og GPS-funksjoner er tilgjengelige for D610, men bare med tilleggsutstyr, med henholdsvis WU-1b og GP-1. Dette er den store forskjellen med Canon EOS 6D som følger med Wifi og GPS innebygd som standard. Nikon D610 søker og skjerm D610s søker kombinerer 100 prosent dekning med en forstørrelse på 0,7x. Det er en stor, lys søker som kan sammenlignes med den på D800, og vil være et stort skritt for de som oppgraderer fra en avling ramme DSLR. Et LCD-overlegg gir også grafikk på etterspørsel når kameraet er slått av, bare det etsede AF-området i midten av rammen er synlig. Slå på kameraet og ingenting endres, men et halvt trykk på utløseren bringer livets aktive AF-punkter til livs. Søkeren blinker rødt mens fokus er anskaffet, og når det er låst, går det hele igjen. Det er et velbalansert system som gir den informasjonen du trenger bare når du trenger det. Et kvadratjusteringsnett kan overlegges i søkeren, og et enkeltakse-nivå kan tilordnes Fn-knappen. Dette vises i informasjonsområdet nederst i søkeren, og ser litt ut som en eksponeringskompensasjonsskala med korte vertikale tikkmerker som vises på hver side av en sentralbalk hvis kameraet roteres. Det er ikke så synlig eller sofistikert som det toakse nivået på D800, men som kompromisser går det en liten, spesielt da det er et mye bedre 2-akse virtuelt nivå i Live-visning, bør du trenge det. Øvrig informasjon som vises langs bunnen av søkeren inkluderer målemodus, eksponeringsinformasjon og kort - og bufferkapasitet. Men det finnes et vell av annen informasjon som kan vises her, avhengig av opptaksmodus og gjeldende operasjon, inkludert AF Area-modus, ExposureFlash-kompensasjon, Active D-belysningsbeløp, bracketingindikatorer og så videre. En annen liten forskjell med D800 er at det ikke er bygget inn blinde for å hindre at lyset går inn i søkeren og produserer feilmåling av måleravlesning, i stedet er det utstyrt med en klemmekapsel. D610 har samme 3,2 tommers 921k LCD-skjerm som D800 og D4. Dette er en VGA-skjerm med 4: 3 proporsjoner, og det 3: 2-formede bildeområdet sitter øverst med en svart informasjonsstrimmel nedenfor. Dette er det samme oppsettet som på D800, og det betyr at det er et litt mindre bildeområde enn 3: 2-formet 3,2-tommers skjerm på EOS 6D. Interessant har Nikon byttet fra en 4: 3-formet skjerm til en 3: 2 formet en på toppnivå D5300, men at innovasjonen ennå ikke har gjort det til sin full-frame rekkevidde. For å gå inn i Live View på D610, slår du bryteren på bakpanelet til kameraikonet og trykker på LV-knappen i midten. Fire display overlays er tilgjengelige, og trykke på info-knappen sykler gjennom dem. Den første er en dobbel akse nivåeringsmåler som piloter blant dere vil gjenkjenne som ser veldig ut som en flygelindikator som viser tonehøyde og rulle. Det neste alternativet viser ytterligere skytingsinformasjon, etterfulgt av et rent skjermbilde og til slutt et gridoverlegg, men dessverre, fortsatt ikke et levende histogram - ganske bra når du vurderer at mange budsjettkompakte tilbyr dem. I likhet med søkeren gir skjermen 100 prosent dekning i livevisning, og dens 170 graders synsvinkel betyr at du får en god visning selv når du ikke ser direkte på den. Skjermens lysstyrke justeres automatisk til omgivelsene ved hjelp av en liten sensor helt til høyre for den. Hvis du er bekymret for å rive og smøre skjermens overflate, leveres D610 med et snap-on klart plastdeksel som jeg holdt på hele tiden. Det gjør lite for skjermen synlighet i sterkt sollys, men når du er bedre å fjerne den. Nikon D610-objektiv og stabilisering D610 er bare tilgjengelig for kroppen eller som et sett med AF-S 24-85mm f3.5-4.5G ED VR zoomobjektiv. Dette er et rimelig generelt objektivzoomobjektiv for de som starter med sin første fulle rammekropp, som dekker spekteret fra vidvinkel til korttelefoto. D610 er også kompatibel med DX-objektiver, så oppgradere trenger ikke å erstatte alle deres linser, ikke umiddelbart uansett. Fordi DX-objektiver har en mindre bildesirkel enn størrelsen på FX-sensoren, brukes kun den sentrale delen av sensoren som standard når en DX-objektiv er montert og oppløsningen faller tilsvarende i D610-saken til 10,5 megapiksler. Du kan alternativt velge å fange hele FX-området som avslører DX-bildesirkelen, hvis det er foretrukket som noen linser gir rettferdige resultater utenfor APS-C-området. (Se sensorseksjonen på slutten av min anmeldelse for mer om hvordan dette virker.) Dette er ikke dårlig kompromiss for muligheten til å fortsette å bruke DX-objektiver på D610 til du har råd til å erstatte dem. Canon-oppgraderingene arent likevel velsignet, da det beskjærte EF-S-mountet ikke er kompatibelt med EOS full frame-legemer, slik at de som flytter fra en hvilken som helst APS-C Canon Consumer DSLR til 6D, vil starte igjen, i hvert fall hvis de har investert utelukkende i EF-S linser. Et mer sannsynlig scenario er at brukerne vil ha en blandet pose med linser som er designet for både fullrammede og skjærerammer, et scenario der Nikon-oppgradere fremdeles vinne ut. Nikon D610 med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR ved 24mm 100 beskjære, 24-85mm 400 ISO 15th VR på. Nikon D610-opptaksmodus D610s målesystem for søkeren bruker en 2016 piksel sensor og scene gjenkjenning for å bestemme riktig eksponering. Sceneigenkjenning gjennom en optisk søker brukes ikke på samme måte som på kompakt og speilfri kamera der den velger en bestemt forhåndsinnstilling - i stedet på D610 som andre DSLRer med funksjonen, brukes den til å bestemme optimal eksponering, AF og hvitbalanseinnstillinger . Til tross for sin enkelhet, fungerer det veldig bra, alt jeg skjøt med D610 i løpet av en uke var nesten uten unntak godt utsatt. Systemet ser også ut til å kurere det langvarige problemet som både meg selv og Gordon har opplevd med Nikon DSLR, hvor lyse scener er overeksponert med omtrent et stopp. Lukkerhastighetsområdet går mellom 14000 og 30 sekunder, det samme som EOS 6D, men begge mangler 18000 lukkerhastigheten til toppmodellene. Den 14000 raskeste lukkeren og 1200 raskeste flashsynkronisering kan ikke påvirke mange skyttere, men de som er involvert i dagslysportretter eller profesjonell belysning, vil finne dem mindre fleksible enn de prismodeller. I likhet med D800, inkluderer D610 en dedikert bracketingknapp på øvre venstre side av kroppen som styrer eksponering, blits, aktiv D-belysning eller hvitbalans-bracketing avhengig av tilpasset menyoppsett. D610 tilbyr tre-frame eksponering bracketing i trinn fra 0.3 til 3 EV. Du kan også velge et 2-rammingsalternativ som skyter bare den normale eksponeringen pluss enten den over - eller under-eksponerte rammen. Det er nesten ikke så allsidig som den 2-9 rammekonfigurasjonen som er tilgjengelig på D800, og HDR-fans vil spesielt beklage fraværet av et 5-rammevalg. Beslutningen om å begrense D610s bracketing kan ha blitt tatt for å gi et annet poeng med differensiering mellom den og D800, men Nikon har i dette tilfellet også satt seg bak sin viktigste rival fra Canon, EOS 6D, hvilken sport 2, 3, 5 eller 7 opsjoner med opsjoner på opptil 3EV ved 13EV intervaller. Et HDR-alternativ løftet fra forbrukerlinjen skyver to eksponeringer opptil 3EV fra hverandre og kombinerer dem til et enkelt bilde i et forsøk på å øke dynamisk rekkevidde. Den tilsvarende HDR Backlight Control-funksjonen på 6D går et skritt videre ved å kombinere tre rammer, men alle som har mer enn en forbipasserende interesse for HDR, vil gjøre det manuelt ved hjelp av 6Ds gode bracketing-anlegg. D610 har en eksponeringsfunksjon, men som bracketing er den en begrenset versjon av samme funksjon på D800 med maksimalt kun 3, i stedet for 10 sammensatte bilder. Som HDR skjønt, er det noen som seriøst ser på å produsere komposittbilder, sannsynlig å gjøre det i kameraet. Hvor D610 virkelig scorer over 6D i denne kategorien, men med sine innebygde tidsavbrudd og intervalltimerfunksjoner. Intervalltimeren gjør jobben med et separat intervallmåler og utløser kameraet med forhåndsinnstilte intervaller. Du kan velge antall bilder, intervallet mellom dem, og også forsinke starttidspunktet hvis ønskelig. Jeg skulle ønske alle kameraene hadde dette innebygde. Sikker på at Canon DSLR-er kommer med gratis EOS-verktøyet, som kan gjøre den samme jobben, men du trenger en Windows - eller MacOS-datamaskin for å kjøre den, noe som er en annen ting å bære rundt, og et annet batteri som skal tømmes på en over natten skyte. Imidlertid tar fotograferingsalternativet Time-lapse også bilder med forhåndsinnstilte intervaller, men monterer dem automatisk i en stille video ved hjelp av de valgte filminnstillingene. For denne funksjonen deler D610 nøyaktig samme valg som D800 med en maksimal opptakstid på 7 timer og 59 minutter og intervaller fra 1 sekund til 10 minutter. Time-lapse fanatikere vil til slutt foretrekke å bruke Interval Timer-skyting og lage sine videoklipp med, sier Photoshop, men å kunne lage kameraer i Time-lapse-filmer er fortsatt et morsomt og nyttig alternativ, og igjen tar D610 utover hva som er mulig med 6D ut av esken. Og i anerkjennelse for sin forbrukerkategorisering har Nikon gitt D610 begge med en Auto-posisjon for program på modusvelgeren, samt et komplett spekter av scenemodus som er kjent for de som eier Nikon-forbruker DSLR og komprimerer. Da Gordon gjennomgikk Nikon D800, applauerte han det faktum at den tilbød nøyaktig samme filmalternativer som D4 flaggskip-pro-modellen til halve prisen. Du må da bli tilgitt for å forvente at Nikon vil begrense videomodiene i fullverdighetsmodellen på inngangsnivå, men du hadde feil. D610 kan, som sin forgjenger, film 1080p ved 24, 25 eller 30 fps, 720p ved 25, 30 eller 50 fps, gir full manuell kontroll over eksponeringen, sport en ekstern mikrofonuttak og hodetelefonkontakt for overvåking og funksjon av ukomprimert HDMI-utgang (8 bit, 4: 2: 2), slik at du kan koble til en større og mer detaljert skjerm, eller ta opp fôret med en ekstern opptaker av høyere kvalitet. Skjermen på baksiden forblir også aktiv når du kjører et HDMI-tilbehør. D610 støtter også filmer med DX-beskjæringen, som effektivt reduserer synsfeltet med 1,5x uten tap av oppløsning, noe som gir en praktisk forsterkning i forstørrelsen. Den eneste D800-filmfunksjonen D610 mangler, er evnen til å kontrollere blenderåpningen ved hjelp av knapper på siden av objektivet, men siden disse kun kan brukes sammen med en ekstern opptaker, er det muligens et mindre kompromiss. Sannsynligvis flere av et problem for de fleste vil være at du ikke kan endre eksponeringsinnstillinger under opptak. Du kan bruke PASM-modusene til filmopptak, men innstillingene er løst når du går inn i Live-visning av film og ISO-følsomheten er automatisk angitt for alle andre modus enn manuell. D610 lar deg ta opp en kort stund på 30 minutter. Filene er kodet med H.264-kodeken ved en av to kvalitetsinnstillinger, den høyeste som koder for en gjennomsnittlig bithastighet på 24 Mbps for 1080p og høyere rammeprosess 720p-modus. Det er interessant å merke seg at D610 gir mer eller mindre nøyaktig samme filmmodus som Canon EOS 6D, som også tilbyr 24, 25 og 30 fps opptak ved 1080p oppløsninger med 720p ved 50 og 60 fps, alle kodet ved hjelp av H.264, selv om 6D tilbyr også valg av inter-eller intra-frame komprimering. 6D har en stikkontakt for en ekstern mikrofon, men ingen hodetelefonkontakt. På balanse tror jeg at med DX-avlingsmodus, ukomprimert HDMI-utgang og hodetelefonkontakt, er D610 et bedre kamera enn 6D. På dette nivået har Nikon reversert Canons langvarige dominans i dette området. Dette og alle videosamplene her ble skutt med D610s 1080p30-modus. Filmkvaliteten ble satt til Høy og for dette klippet var autofokusen i AF-F-modus. Jeg har bevisst valgt Full-time Servo AF for dette klippet slik at du kan se hvor mye D610s autofokus hunter om under en panne og hvor mye støy objektivet AF-motoren gjør. Kvaliteten er utmerket, skjønt, og D610 har gjort en god jobb med eksponeringen. Dette klippet fremhever et annet problem, og det er umulig å få et jevnt resultat med en manuelt betjent zoom på en DSLR. Når jeg ikke zoomer, gjør Vibrationsreduksjonen en god jobb med å stryke ut wobbles. Nikon D610 med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR prøve video 2: Utendørs, overskyet, stativpann For dette stativmonterte panoreringskutt ble stabiliseringen deaktivert. Jeg prøvde opprinnelig dette bildet med Full-Time servo AF, men den konstante jakten rundt og den tilhørende hekingen av AF-motoren ødela klippet, så dette skuttes i AF-S-modus. Det er lettere å zoome med kameraet montert på et stativ, men fortsatt ikke ideelt. Nikon D610 med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR-prøvevideo 3: Lavt lys, håndholdt panne Kvaliteten på dette lavt lys interiørpanelskudd er veldig behagelig med lite bevis på støy. Hvitbalansen er god, men D610 er ikke spesielt lydhør for endringer i lysforholdene. De fleste kameraer ville justere eksponeringen når du panorerer forbi vinduene i dette bildet, men D610 holder eksponeringen ganske konstant. Dette klippet ble skutt med autofokus i single-servo AF (AF-S) - modus. Neste, velg hvordan D610 klarar Full-time servo AF. Nikon D610 med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR-prøvevideo 4: Full-time servo AF Heres et eksempel på D610s kontinuerlige AF, som Nikon kaller Full-time servo AF i handling. I likhet med den tidligere D600, gjør D610 en halvveis anstendig jobb med å overføre fokus fra kaffekoppen til baren og tilbake når jeg panker opp og ned, dessverre, med mindre dette gjøres veldig bra, er resultatene ganske ubrukelige. D610 er rask å reagere, men snakkes mot motivet, snarere enn å gjøre en jevn overgang, og som vi så eller hørte i det første klippet, er AF-motoren på 24-85mm-kitslinsen ganske støyende. Nikon D610 med AF-S Nikkor 24-85mm f3.5-4.5G ED VR-prøvevideo 5: Full-time servo AF med ansiktsprioritet. Heres er et eksempel på Full-time Servo AF med ansiktsprioritet AF-område og kameraet satt til 3200 ISO. D610 klarer ikke å fokusere på ansiktet mitt når jeg går inn i rammen, selv om det er mulig, var jeg bare innenfor den nærmeste fokuseringsavstanden. Det henter meg omtrent halvveis gjennom min tur tilbake til kameraet og holder fokuset låst på ansiktet mitt, men som alltid er støyen fra 24-85mm f3.5-4.5 AF-motoren ganske distraherende. Endelig hvis du er interessert i å evaluere D610s høy ISO-filmkvalitet, kan du se og laste ned et utvalg av klipp jeg filmet i 24p ved 800 ISO. 1600 ISO. 3200 ISO. 6400 ISO. 12800 ISO og 25600 ISO. Jeg har allerede snakket om størrelsen og vekten til D610, for alle som flytter opp fra en skjermet ramme DSLR, er dette viktig å være klar over, omvendt vil pro brukere som leter etter en D4 eller D800 backup, bli positivt overrasket over det forholdsvis lette , men likevel robust konstruksjon. Ive nevnte også hvordan D610s kontroller er en slags D800 D7100 hybrid. Ulempen med dette er at eiere av en av disse modellene kommer til å tilpasse seg litt, men jeg tror det er en liten pris å betale for noe som virkelig kombinerer det beste fra begge verdener. Frigjør (kjøre) - modus og modusvelger med de respektive låseknappene gir akkurat den rette balansen mellom sikkerhet og tilgjengelighet, selv om den tidligere kan kreve en god håndstyrke for rask drift med en hånd. På samme måte gir den kombinerte fokusmodusvelgeren og AF-modusknappen, fornuftig plassert Fn-knapp og bracketingknappen, rask tilgang til funksjoner som på en DSLR finner deg selv ofte. Muligheter for tilpasning er der i overflod og bør bety at til tross for fysiske og håndteringsforskjeller, kan D610 tilpasses til å fungere sømløst i et to-kameraoppsett med en annen modell. For eksempel, selv om den mangler D800s AF-On-knappen, kan D610 på samme måte tilordnes Fn, Preview eller AE-LAF-L-knappen. Som du forventer at disse tre knappene er fullt programmerbare og kan tilordnes separate funksjoner for stillbilder og filmopptak. I likhet med D7100 har D610 U1 og U2 posisjoner på modusvelgeren som gir tilgang til to egendefinerte brukerinnstillinger. Blant annet kan du lagre eksponeringsmodus, måling, AF-modus, bracketing og alt i menyen Skytingsinnstillinger og Tilpassede innstillinger. To ting du ikke kan lagre, er imidlertid kjøremodus og bildeområde, så hvis du er en sportsfotograf og vil ha et tilpasset oppsett for å fange en actionsekvens, i tillegg til å vri modusvelgeren til U1 eller U2-stillingen, må du fortsatt vende Utløsermodusvelgeren til CH-posisjonen for kontinuerlig fotografering med høy hastighet. Bortsett fra de ganske små manglene, gir brukerinnstillingene en nyttig måte å raskt få tilgang til et komplett oppsett fra eksponeringsmodus til egendefinerte knapper. D610-menysystemet vil bli kjent for alle som oppgraderer fra en D7100: den er delt over seks faner og trykke på hvitbalansknappen viser en kort beskrivelse av det valgte menypunktet. Menyene er fornuftig organisert, men Nikon liker som å pakke så mange elementer på en enkelt fane som det kan resultere i en situasjon der du må bla for å se etter ting som ikke passer på 3,2 tommers skjerm. Canons menysystem vedtar en mer navigerbar tilnærming som ikke passer mer på skjermen enn du kan se uten å rulle, noe som gjør det mye enklere å finne noe hvis du ikke er sikker på hvor du skal se. En vei rundt det problemet på D610 er å bruke den sjette kategorien. Labeled Min meny kan du legge til noe fra de andre fem kategoriene til denne egendefinerte menyen, noe som gjør det til en enkel jobb å finne de tingene du vet du trenger. Nikon D610 autofokus D610 har et 39-punkts AF-system med 9 kryssypunkter, sammenlignet med 51 poeng med 15 kryssartspunkter på D800, eller det relativt dårlige 11-punkts enkeltkorset AF-systemet på EOS 6D. Det er imidlertid viktig å påpeke at EOS 6Ds AF-systemet kan fungere under dimmerforhold ned til -3EV sammenlignet med -1EV på D600. AF-systemet og fokuspunktsoppsettet ligner det på D7100-forgjengeren, D7000, men de 39 rutene er ordnet tettere i midten av rammen. The reason for this is so that all the AF points remain in the image area even when the camera is operating in the DX crop mode. It means you have the same AF performance in both modes, but with the disadvantage, in my view a small one, that the FX image area lacks AF points anywhere outside the central portion of the frame. Like the D800, it can autofocus down to f8 using a reduced number of AF points. On the D610 32 points are available slower than f5.6 and faster than f8, while the centre 7 focus points are available at f8. Like other recent Nikon DSLRs, theres four AF Area modes to choose from: Single Point, Dynamic Area, Auto Area, and 3D Tracking. In Single and Dynamic Area, you can manually adjust the focusing point using the rocker control, with Dynamic Area also considering 9, 21 or 39 surrounding focus points if the subject moves (you can choose how many it should consider). In Auto Area, the D610 chooses the focus point automatically. With 3D Tracking, you manually select a focusing point and place it over the desired subject. With the shutter-release half-pressed, the D610 will then attempt to keep this subject in focus even if you recompose the shot. 3D Tracking also exploits colour information to help track a subject, although obviously if its the same colour as the background, the system will become confused. Nikon recommends 3D Tracking for quickly composing shots where subjects are moving erratically, such as tennis players. Meanwhile 9-point Dynamic is best for predictable motion, like runners or race cars, 21-point Dynamic is more suited to unpredictable motion like football players, while the 39-point Dynamic option is best for subjects which are moving quickly and cant easily be framed, like birds in flight. As with all cameras which offer a variety of AF options, its a case of experimenting to see which works best for your particular application. It also pays to be flexible in your choice as the one Nikon thinks is best for a certain activity might not quite fit the one youre trying to shoot. In use I found the 9-area Dynamic mode was great for tracking steadily approaching action, like jet boats and bikes. Meanwhile the 3D mode did a good job when there was sufficient contrast between the subject and background, like a brightly coloured skier or snowboarder against a white backdrop. Like the D600, the D610 includes an integral AF motor that means non-AF-S lenses can be used with autofocus. The D610 can also recognise up to 9 non-cpu manual focus lenses. Nikon D610 Continuous shooting In a slight improvement to its predecessor the Nikon D610 can now shoot at 6fps in its full-frame FX mode significantly faster than the D800 at 4fps due to its lower resolution sensor and also quicker than the Canon EOS 6D at 4.5fps. The buffer has sufficient capacity for 16 lossless compressed 14 bit RAW files or 100 fine quality JPEGs. Theres also a new Quiet Continuous mode, which allows quiet continuous shooting at speeds up to 3fps. To test the D610s continuous shooting, I fitted it with a freshly formatted 8GB Sandisk Extreme Pro UHS-1 card in slot 1 and set it to Continuous High drive mode with a shutter speed of 1500, at 400 ISO. I turned off all image enhancements including D-lighting and noise reduction and for the first test set the image quality to 14-bit lossless compressed RAW. The D610 fired a burst of 15 images in 2.4 seconds - a frame rate of 6.25fps. After the 15th frame it didnt stop, but continued to shoot at a slightly erratic 3fps or so. If I stopped after the 15th frame it took just over 14 seconds for the buffer to clear. Switching to Fine JPEG mode with the default Size priority compression, the D610 fired a burst of 100 images in just over 25 seconds - about 4fps. However, I noticed that after around the 50th frame the shooting speed slowed significantly so I timed the first 50 frames in the burst and the result was a more encouraging 5.96fps. I then switched the D610 to DX image size which produces 10.5 megapixel images using the central portion of the sensor with a crop factor of 1.5x. I used the same RAW settings as for the FX mode test and this time was able to shoot 28 RAW images at just over 6fps before the frame rate stuttered and slowed. In Fine JPEG mode at the DX size the limit was 100 shots, but the frame rate remained 6fps. Though theres apparently a slight advantage to be gained from shooting in DX modes, its just that, slight, though the buffer clears more quickly. The new Quiet continuous mode gets its own Qc position on the release mode dial. In this position the D610 can shoot at up to 3fps. Like the single-shot Quiet mode, Quiet continuous delays the mirror return action (though, where the single-shot Quiet mode doesnt return the mirror until you release the shutter in continuous mode it just slows it down a little) its a little less frantic than Continuous High, but not all that quiet and itll still get you noticed if you use it in the middle of a church service or a museum. Plus, to state the obvious, at 3fps its slower, at half the frame rate of the Continuous high mode. The D610 features a full-frame FX-format sensor with 24 Megapixels which produces images with a maximum size of 6016 x 4016 pixels. Like previous Nikon FX bodies, the D610 also offers a DX-format crop mode which effectively reduces the field of view by 1.5 times. On the higher resolution sensor of the D800, this still leaves enough pixels to generate 15.4 Megapixel images, but on the D610 the DX area images measure 10.5 Megapixels. This may be lower than most modern DX bodies, but if youre trading up from an older consumer body like the D90 or D5000, youre only losing out marginally on resolution for the ability to continue using your DX lenses. DX-format lenses may be officially corrected for a DX imaging circle, but many actually deliver decent performance a few mm beyond. Fit them to an FX body and youll enjoy the coverage beyond the DX frame and while none will be sharp to the corners of an FX frame, they could come close. While the D610 lacks the additional 1.2 and 5:4 crop modes of the D800, theres nothing to stop you shooting with DX lenses in FX area mode and manually cropping yourself, thereby unlocking the potential from many above average DX lenses - another great reason for DX body owners to upgrade. The D610s sensitivity runs between 100 and 6400 ISO, expandable to 50 and 25600 ISO, matching the extended option on the D800, but falling short of the EOS 6Ds 102,400 ISO expanded upper limit. The shutter speed range is from 30 seconds to 14000, lacking the D800s fastest 18000, but exactly matching the range on the EOS 6D. To see how the quality of the Nikon D610 measures-up in practice, take a look at my Nikon D610 quality and Nikon D610 noise results pages, browse my Nikon D610 sample images. or skip to the chase and head straight for my verdict .

Comments

Popular posts from this blog

Forex Priser Of Kina

Forex, CFDs og Gold FXCM En ledende Forex Broker HVA ER FOREX Forex er markedet der alle verdens valutaer handler. Forexmarkedet er det største, mest flytende markedet i verden med en gjennomsnittlig daglig handel på over 5,3 trillioner. Det er ingen sentral utveksling som handler i disken. Forex trading gir deg mulighet til å kjøpe og selge valutaer, lik aksjehandel, med unntak av at du kan gjøre det 24 timer i døgnet, fem dager i uken, du har tilgang til marginhandel, og du får eksponering mot internasjonale markeder. FXCM er en ledende valutahandel. HANDEL MULTIPLE MARKEDER PÅ EN PLATFORM Med FXCM kan du handle din mening om forex, aksjeindekser og varer alt fra en kraftig plattform. Skapt internt for å møte kravene fra handelsfolk over hele verden, tilbyr Trading Station en enestående handelsopplevelse. Med Trading Station får du ikke bare robust og praktisk Desktop, Web og Mobile tilgang, du får også en handelskant med plattformfunksjoner som er unike for et enkelt programvaretilb...

Binære Alternativer Meglere Med Minimum Innskudd

Binær alternativer Trading Australia Binære alternativer kan høres kompleks, men de er egentlig ikke. Faktisk gir de handelsmenn alternative metoder for å handle aksjer, indekser og valutaer selv økonomiske hendelser. Siden termen binær indikerer, er det en all-eller-ingenting-handel, vil du enten vinne eller miste hvis du velger å forbli i handelen din til utløpet, selv om du lukker en stilling tidligere, for å sikre fortjeneste eller unngå tap, kan du også være et valg. En annen fordel ved handel med binære alternativer er når tiden kommer til at du legger inn en handel, er ditt optimale potensielle tap kjent forut for tiden. I tillegg er selve karakteren av binære alternativer at de tilbyr handelsmuligheter i oppad eller nedadgående trend, flat og uforutsigbare markedsforhold. Regulert Binær Options Brokers i Australia Naturligvis er det første trinnet i retning av å lage de aller første binære alternativene handel, å velge en binær opsjonsmegler. Dette kan virke som en enkel oppgav...

Adx Flytting Gjennomsnittet Trading Strategi

ADX: Trendstyrkeindikatoren Trading i retning av en sterk trend reduserer risikoen og øker profittpotensialet. Den gjennomsnittlige retningsindeksen (ADX) brukes til å bestemme når prisen trender sterkt. I mange tilfeller er det den ultimate trendindikatoren. Tross alt kan trenden være din venn, men det hjelper sikkert å vite hvem vennene dine er. I denne artikkelen i denne artikkelen kan du undersøke verdien av ADX som en trendstyrkeindikator. Introduksjon til ADX ADX brukes til å kvantifisere trendstyrke. ADX beregninger er basert på et flytende gjennomsnitt av prisutvidelse i løpet av en gitt tidsperiode. Standardinnstillingen er 14 barer, men andre tidsperioder kan brukes. ADX kan brukes på ethvert handelsbil som for eksempel aksjer, verdipapirfond, børsnoterte fond og futures. (For bakgrunnsavlesning, se Utforske oscillatorer og indikatorer: Gjennomsnittlig retningsrik indeks og ulik bevegelse med gjennomsnittlig retningsindeks - ADX.) ADX er tegnet som en enkelt linje med verdier...